Våren är här!

Solen skiner, det är varmt och det blåser. Vindarna vänder, vågorna guppar, isarna smälter och gräset växer. Ja det är vår och festivalkriget är här i detta nu. Det är mitt i stormens öga, nu när de stora banden trillar in, och det är då vi som älskar festival börjar känna doften av lera och langos. Årets sommar ser riktigt bra ut måste jag säga, i ärlighetens namn kan jag inte klaga ett enda dugg. Det finns liksom inte när jag sitter med festivalbiljett till både Arvika och Hultsfred. Hultsfredbiljetten vann jag och lägg därtill ett backstagepass;) Överlycklig :) Nine Inch Nails, Depeche Mode och Fleet Foxes sedan en sväng inom Killers, Kings Of Leon och dans till Franzie. Ja ni fattar, eller?

Det blir kalas, nu när sommaren närmar sig men gör mig en tjänst boka Cut Copy, MGMT eller Röyksopp för gudskull! Cut Copys Feel the love är underbar precis som Röyksopps nya singel Happy up here!

KEEP ON ROCKIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0