Röyksopp!

Genom åren har låten What else is there? seglat upp som en personlig favorit. Året är 2009 och först då får jag möjlighet att se dem i min egen hemstad. Det kommer helt klart bli mäktigt, inget snack om saken. Röyksopp har varit ett av de där banden besökarna har önskat allra mest, dessutom lär det attrahera många norska besökare. Via ryktesvägar har jag även hört att Röyksopp står för en enastående liveshow, vilket Mars Volta tydligen också ska göra som nu också är bokade. Kan ni tänka er Röyksopp framföra What Else is there och att Karin Dreijer kommer ut på scenen och tar hand om stämman som i orginalet. Det vore ju en möjlighet då Karin Dreijer kommer spela med sitt Fever Ray på Arvika. Tror det skulle kunna bli magi. Hoppas för övrigt att Fever Ray spelar några The Knife klassiker som Heartbeats, Like a Pen mfl.Det skulle uppskattas av arvikapubliken!

Bokningar på ingång då, hur ser läget ut. Ja det vet man ju inte, det går dock att spekulera och det ska jag även göra.

1. The Prodigy - Hultsfred
Håkan Durmer har sagt att det skulle kunna vara något och besökarna har jublat! Tror de är på ingång.

2. The Wombats - Arvika
De spelar i Norge den 3 juli, borde gå att spela ngn dag i Apollotältet.

3. Mew - Arvika
De spelar på Ruisrock i Finland under samma helg. Perfekt innan ngt riktigt stort.

4. A Camp - Många svenska festivaler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0