Chai Latte och Peter Björn and John!

Jag har införskaffat Chai Latte från Espresso House, så nu kan jag laga mitt eget Chai. Gott, men inte riktigt lika gott som på espresso, men vad kan man egentligen begära? Det är i alla fall perfekt för kvällen när man lyssnar på lite musik. Jag kände att det verkligen var dags att få lyssna lite mer ingående på Peter Björn and John. Till sommaren ska jag ju se dem, så det är ju bra att ha lite koll, eller? Deras nya låt lay it down är genialisk och otroligt udda för att vara dem. Men det är sjukt bra. Kvällens låtar har för övrigt varit Nine Inch Nails Hurt samt Radioheads No surprises. Introt på No Surprises är örongodis på riktigt och ger örongodis en ny betydelse.Så bra är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0