PAKET+TURNÈ+ÖVERRASKNING

Idag hämtade jag ut ett paket från Arvikafestivalen som innehöll en bunte affischer. Därmed fortsatte jag min turné med att affischera runt om i Arvika. Jag trampade iväg med min cykel och satte upp lite affischer på anslagstavlor som jag missat samt i några butiker! Nu börjar det blir riktigt snyggt i centrum! Idag skulle det även komma ett specielt bandsläpp och det var minst sagt speciellt. ROBYN gästar nämligen RÖYKSOPPS spelning på ARVIKA. Därmed får vi höra The Girl and The Robot i äkta tappning. Vågar man hoppas på att Karin Dreijer gästar på Tricky Tricky och What else is there? Hon lirar ju på Arvika dagen efter och har inget i spelschemat innan Arvika. Dagens 3 bästa låtar!

1. Bat For Lashes - Daniel
2. Röyksopp feat. Robyn - The Girl and The Robot
3. Adrian Lux - Strawberry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0