Lite musiktips!

Miss Li har tagit Sverige med storm och visst har även jag fascinerats av denna dalatös. Låten I heard of a girl har jag verkligen fastnat för, och jag är inte ensam om att tycka detta. Det är många med mig som tycker att detta är ett mästerverk, eller i alla fall en underbar låt. Adrian Luxs låt Strawberry är lika underbar och känns verkligen sommar. Då jag försöker cykla de 3 km till jobbet blir det givetvis till tonerna av ngn underbar artist. De senaste dagarna har The Mary Onettes och Tiger Lou varit nummer ett. Det handlar om Mary Onettes tre låtar; Lost, Void och Still samt Tiger Lous: Hey Lover, Nixon och Nova Lee.

Som om det inte vore nog skall jag även tipsa om Little Boots som är det senaste stjärnskotett från den brittiska pophimlen och som får dansgolven att svänga på de brittiska öarna. I sommar intar hon Arvikafestivalen. Imorgon kommer bilder och rapport från Siesta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0