"Arvika är världens mest bortskämda stad!"

Nicke Borg, från Backyard Babies ropar ut att Arvika är världens mest bortskämda stad under deras spelning på bryggan här i Arvika. Ni har Arvikafestivalen, Hamnfesten och den här bryggan. Faktum är att vi har mer än så, Obskyrfestivalen, Viksholmsfestivalen, RITZ och Tiki Room. Utbudet av livemusik är enormt, men riktigt bra för staden! Backyard Babies lirar bra och hårt. Allsången infinner sig som väntat i Minus celcius och överlag är det en perfekt lördagkväll i Arvika!



Kommentarer
Postat av: Anonym

är de sant att de inte kommer va tygband i år? :s

2009-06-26 @ 23:05:37
Postat av: Anonym

jag har ingen aning, kan dock inte tänka mig det! vart har du hört detta rykte?

2009-06-26 @ 23:42:54
Postat av: Anonym

Nej tycker de låter konstigt :S Min systers kompis hade sagt de, det är bara dom som hade första nr på biljetten som skulle få tygband :S men jag tror int epå de, de måste väl vara som alltid, camping har tyg, å dom andra som inte har de plast?

2009-06-27 @ 12:12:52
Postat av: Lilly

Adda varandra via bloglovin?:)

2009-07-02 @ 17:24:48
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0