Arvikafestivalen 2009!

Yes, jag vet att det tagit enorm lång tid sedan jag uppdaterad bloggen! Men här kommer det äntligen ett inlägg. Arvikafestivalen 2009 slog rekord i publik, spelningar och stora band. Det var en mäktig upplevelse att få se Depeche Mode fylla grusplanen till brystningsgränsen. Den spelningen jag har i huvudet när jag tänker tillbaka på Arvikafestivalen 2009 är Röyksopps invasion av Apollotältet. Dansglädje, eufori, värme och kärlek. Fan, va bra det var. Helt klart det bästa jag sett, ur alla kategorier. Röyksopp tillhör mina närmaste favoritband vilket kanske är viktigt att tillägga, men jag tvivlar på att någon skulle vara missnöjd med en sådan spelning vare sig man gillar dem eller inte. Nu längtar jag redan till nästa års upplaga och drömmen om Daft Punk känns allt närmre med tanke på att de är nästa drömbokning hos festivalledningen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0